dilluns, 13 d’agost del 2012

COSES INEXPLICABLES

Hola avui no us porto cap manualitat...
Us vull explicar el que m'ha passat...encara ara estic al.lucinant...
Estic fent de promotora en un supermercat i resulta que li he donat a probar a unes senyores franceses el producte, eren mare i filla, la mare duia un carret amb un bebè i la filla un carro de la compra amb un nen d'uns 2 anyets, doncs han agafat el producte i han marxat però es que s'han endescuidat el bebè... estava dormint al seu cotxet i l'han deixat allà al meu costat.... doncs han trigat gairebé 10 minuts a adonar-se'n que s'havien deixat el bebè!!! no és flipant??? A sobre quan venen em diuen la falta de costum... sense comentaris!!!

Hoy no os traigo ninguna manualidad..
Os quiero contar lo que me ha pasado..todavía estoy alucinando...
Estoy haciendo de promotora en un supermercado y resulta que les he dado a probar a unas señoras francesas el producto, eran madre e hija, la madre llevaba un carrito con un bebe i la hija un carro de la compra con un niño de unos 2 añitos, pues han cogido el producto y se han ido pero es que se han dejado al bebe.... estaba dormido en su carrito i lo han dejado allí a mi lado...pues han tardado casi 10 minutos a darse cuenta que se habian dejado el bebe!!! no es flipante??? Encima cuando vienen me dicen la falta de costumbre.... sin comentarios!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada